Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Slecht weer?

  • Hein

    Lezen jullie wel andere berichten op dit prikbord? Of ben je alleen geïnteresseerd in je eigen vragen?

    Er wordt officieel gewaarschuwd voor haaien.

    Leuk dat braziliaans advies voor een t-stekker. Maar gebruik uit veiligheid maar een wereldstekker (Te koop bij de ANWB o.a.)

  • Hein

    Lees de andere berichten ook maar. Dan weet je dat je geen angst hoef te hebben , als je de instructies goed lees.

    Ga niet prutsen met Braziliaanse verloopstekkers, maar gebruik een wereldstekker.

    Om de kosten hoef je het niet te laten.

  • jordy

    1

    . het is er bloedheet )ben 2 dagen terug)

    2 als het regent regent het warm water

    3blijf voor het rif

    4 ga ook naar itamaraca )fort orange'

    5 itamaraca jaguaribestrand je gaat 20 jaar terug

    6 itamaraca is geeeen geweld

  • winny

    Hoi,

    jullie gaan zeker een zonnige vakantie tegemoet, lijkt me keigaaf om er met carnaval te zitten. Ik ben net gisteren teruggekomen en carnaval is al volop in voorbereiding. Vorige week zondag was er in Olinda een optocht voor de getrouwde mannen, die gaan dan allemaal als travestiet verkleed. Was erg leuk, wel heet en druk, en inderdaad je zakken zijn zo gerold, dus neem met carnaval echt niets van waarde mee.

    Wat het weer betreft er zijn inerdaad af en toe wt wolken maar dta is juist fijn, de zon brand daar zo dat je echt een hoge factor(50) moet smeren en door de wolken heen verkleur je nog, dus maak je daarover maar geen zorgen.

    Ik vond Brazilie echt te gek en heel goedkoop en lekker eten.

    Ik wens jullie een hele prettige vakantie.

    Winny

  • Dennis en Puk

    Beste Hein,

    Je vertelde me dat er in Piedade geen rif aanwezig was in de zee. Nou ik ben er zelf geweest en het is er wel degelijk. We hebben er zelf, tijdens eb, de mooiste visjes en zeediertjes gezien. Dus ik weet niet waar jij denk dat Piedade ligt maar achter het Hotel Blue Tree Tower is wel degelijk een Rif aanwezig.!!!!

    Gr. Dennis en Puk

  • cjh

    heb je niet nodig

  • Willie

    Didn't know the forum rules alwoled such brilliant posts.