Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom

  • Webmaster recife

    Welkom op het prikbord van de Recife.pagina

    Recife is een Braziliaanse havenstad aan de noordoost kust met tropische witte stranden en palmbomen. Recife (rif) is de hoofdstad van de provincie Pernambuco. Door de vele waterwegen en bruggen wordt

    Recife ook wel het “Venetië” van Brazilië genoemd. Recife is ooit in Nederlandse handen geweest. Er zijn dan ook nog een aantal Nederlandse gebouwen te bewonderen.

    Op dit prikbord kun je alle vragen opmerkingen en ervaringen over Recife, delen met anderen.

    Alle berichten die niet direct of indirect met Recife te maken hebben worden verwijderd. Ook commerciele boodschappen zijn niet toegestaan.

    De regels die voor dit prikbord gelden staan hier:

    http://beta.prikpagina.nl/faq.php#1.1

    Met vriendelijke groet,

    Rob

    Webmaster

  • arie v/d berg

    hallo

    is dezeplaats(recife) goed te bereiken vanuit Fortaleze groeten arie

  • Gya

    Een kennis van mij is er heen gevlogen met GOL begin dit jaar.(vanuit Fortaleza dus)

    Volgens hem waren de vluchten met Gol het goedkoopst. De service was volgens hem ook vrij goed,maar ja de vlucht duurt niet lang.

    De vlucht duur 1 uur en 15 min en kostte (toen) 78 Euro op en af (economy class).

    Je betaalt wel nog eens 6 US $ extra luchthaventax:-(

    gr

    Gya.

  • arie v/d berg

    hallo

    ik bedoelde eigenlijk per bus of taxi

    groeten arie

  • Moemba

    Beste Webmaster,

    Op internet kwam ik tegen Atol das Rocas.

    Weet U hoe ik daar kom en, eventueele kosten en duikmogelijkheden.

    B.v.d. voor uw reactie

    Moemba

  • saulo

    nee arie, fortaleza ligt een stuk verder van Recife. dat is ongeveer 900 kilometers ten noorde van recife. je kan wel per bus reizen, maar dan zit je ongeveer 16 uur aan een stuk in de bus. ik zou je adviseren om per vliegtuig te gaan, brazilie is toch een stuk goedkoper om te vliegen.

  • pobre arie

    Jawel hartelijk dank en sterkte