Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooi

  • Martin

    Mensen,

    Ik kom net terug uit Bahia m.n. Salvador en omstreken. Dit is goed bevallen maar al met al zeg ik: Pernambuco is mooier. Zowiezo is Recife mooier als Salvador maar ga eens kijken wat er omheen te koop is. Porto de Galinha, Joaboatao, Macara en ga zo maar door. Volgens mij een zwaar onderschatte bestemming maar misschien moet er eerst een horde schelde jochies over dit prikbord komen zodat er wat aandacht komt voor dit prikbord. Dan kunnen we allemaal klagen op het Brazilie prikbord hoe erg het hier wel is met die gastjes, dat is allemaal gratis reclame.

    groeten Martin.

  • Gaucho

    Ach als je maar naar je zin hebt gehad. Bahia is een mooie staat. Salvador kleurrijk. Ik ben zelf 4 weken geweest. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.

    Trouwens ben je naar Chapada Diamantina geweest?

  • Gerard f.

    Ha die Martin,

    Ook ik vind Pernambuco vele malen boeiender dan Bahia. Macaara is absoluut mijn favoriete bestemming, er is wereldwijd niets mooiers te vinden. Recife is een mooie stad, vele malen mooier als Salvador maar wat er allemaal omheen ligt is gewoon schitterend. Zoals je zegt, een zwaar onderschatte bestemming, maar het zal niet lang duren voordat onze medelanders Recife en omgeving ontdekken.

    mvg Gerard