Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Recife vakantie

  • AD

    we gaan in juli voor 3 weken naar recife.wie heeft er goede tips wat dag of tweedaagse trips betreft vanuit recife? Welke ook leuk zijn voor de kinderen.

    Alvast bedankt, Ad

  • marico farina

    hallo Ad , in Recife heb je sowieso Maracatu festivals het Ricardo Brennand instituut waar je de geschiedenis van De Hollanders vindt

    Olinda waar er altijd een markt is

    even een aantal belangrijke tips voor je

    als je geld wil pinnen ga NIET naar Banco do Brasil of correios{ postkantoor} want daar werkt je creditkaart of bank pas niet

    je geld kun je het beste pinnen in Recife bij Shopping Recife of Guarapes Airport

    Bij Gaurarepes Airport beneden heb je 2 vershillende pin automaten

    je moet de meest rechtse hebben

    bij Shopping Recife heb je buiten een soort pin hok net zoals wij die hebben in een telefoon cel

    daar kun je geld pinnen

    uitleg in de automaat in Engels

    overigens niet alle Brazilianen spreken Engels

    koop daar zonnebrand olie ,is er goedkoop bijv. 60 of 70 factor want je verbrand er zeer snel

    ik weet niet precies wat je wilt maar stuur mij maar een mail dan vraag ik mijn Vriendin die in Recife woont of er nog meer te beleven valt

    wel weet ik dat er elke Dinsdag avond er een Maracatu avond is maar waar dat precies is weet ik niet

    ik weet ook niet of je een hotel hebt geboekt ,laat mij het even weten ik hoor graag van je

    marico

    AD schreef:

    >

    > we gaan in juli voor 3 weken naar recife.wie heeft er goede

    > tips wat dag of tweedaagse trips betreft vanuit recife? Welke

    > ook leuk zijn voor de kinderen.

    >

    > Alvast bedankt, Ad

  • Tommaso

    Een bezoek aan Fort Orange ten noorden van Recife is een aanrader. Locaal via reisbureautje te boeken in combinatie met trip door de lagune en strandje.

    Verder is ten zuiden Porto de Galinhas ook per dagtocht te bereiken.

    Kan ook locaal geboekt worden. Leuk stadje met mooie stranden met riffen voor de kust. Kan je supermooi snorkelen of per vissersboot Jangada naar toe .

    Veel plezier alvast

  • JORDY

    ik was daar dus ik kon niet reageren sorry