Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vliegtickets

  • Tita

    Hallo allemaal,

    Wie weet er nog goedkope tickets naar recife?

    Alvast bedankt.

  • karen

    Hoi, bel morgen Casa Travel even op ze heet Ivon, als iemand een ticket voor een goede prijs kan vinden is zij het

    0725118775

    Maar goedkoop is niets, als je in deze maand wil, in ieder geval veel succes, ze is geloof ik vanaf 9 uur te bereiken.

    doei

  • edwin

    zoals in de huisregels vermeld is commericele reclame verboden - ik vind dat een webmaster zich daar zeker aan moet houden

  • karen

    Dit is alleen een tip, wij boeken altijd bij Casa Travel, dit is echt spijkers op laag water zoeken.

  • Richard.

    Je zit alleen op ieder prikbord wat met Brazilie te maken heeft dit Casa Travel te promoten, dit is inderdaad zoals Edwin zegt niet de bedoeling van deze prikborden en zeer vermoeiend.

  • karen

    Richard, ik hoef niemand te promoten, als iemand een ticket zoekt dan geef ik de naam door van iemand waar ik altijd mijn tickets koop voor de laagste prijs, en ik heb vaker last minutes bij hun kunnen vinden omdat zij goed zoeken en zelf alles van Brasil afweten, als het allemaal te vermoeiend voor je is moet je het niet lezen en lekker naar bed gaan.

    Als jij geen ticket zoekt is het inderdaad oninteressant maar op deze manier hebben wel diverse mensen een reisje kunnen boeken en voor je weer gaat lopen zeuren, nee ik verdien er niets aan ken ze niet eens persoonlijk het boeken gaat via mail of telefoon.

    Maar ze gaan eind deze week met vakantie dus zal ik ze niet meer kunnen “promoten”= alles zit vol en ben zelf enkele maanden weg.

    Je mag niet voor jezelf promoten ! maar wel tips doorgeven. ben zelf namelijk moderator.

  • chantal

    ik vind dat karen gelijk heeft door haar kunnen mensen misschien wel op vakantie

  • karen

    Mijn dank is groot, ga je ook naar brazilie ? je kan ook naar het Porto Seguro bord komen , mocht je wat tips willen ?

    Groetjes karen